nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Podatki, ki govorijo o 75- do 90-odstotnem deležu takih podjetij pri zaposlovanju in doseganju bruto domačega proizvoda, so zgovoren dokaz, da so, če jih skušamo opisati z definicijo, še kaj več kot trgovinica, s katero ata in mama zaslužita za preživljanje družine, kadar nimajo šolskih obveznosti, pa jima pomagajo še otroci. Playboy Enterprises, Harley-Davidson, Levi Strauss & Co., Ford, Procter & Gamble, DuPont, Wendy's International v ZDA; BMW, Lego, Tetra Pak, Sainsbury, Bata, Guiness, Benetton, Fiat, Mercedes-Benz, Marks & Spencers v Evropi in Mitsubishi v Aziji so samo nekatera od zvenečih imen svetovnega biznisa, ki so v (so)lastništvu družin.
Tudi mnoga najbolj znana imena s slovenske podjetniške scene so podjetja, v katerih se poslovne vezi ključnih akterjev močno prepletajo z družinskimi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani