nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

S perfidnimi tržnimi pristopi in agresivnim oglaševanjem je obnorela predvsem mlajše generacije potrošnikov, vse bolj vztrajno pa naskakuje tudi druge ciljne skupine. Ne glede na vse »znanstvene« dokaze o optimalnih razmerjih hranilnih snovi v ponujenih izdelkih je »fast food« za ljudi, ki znamo jesti in v jedi uživati, zgolj »fake food«, beden surogat dnevnih obrokov, brez nians okusa in posledično brez učinka ugodja, kakršnega povzroči hrana, ki zasluži, da jo zaužijemo s spoštovanjem.

Višek banalnosti ideologije fast fooda pa je nedvomno plakat, s katerim notorični razpečevalec plehkih zrezčičev v anemičnih kruhkih in solat z ogabno sluzastimi prelivi vabi v svoje krmilnice nove žrtve: na rdeči podlagi vidimo srebrn jedilni pribor, razporejen kot za zahteven pogrinjek, nad podobo pa se bohoti geslo Zbogom, orožje!, ki seveda nima nikakršne zveze ne z dobrim starim Hemingwayem ne s pacifizmom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA