nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Znano je namreč, da so OI tržno najbolj zanimive, oziroma, da se sponzorji na udeležence iger, ki naj bi bili nekakšen kakovosten vrh slovenskega športa, najbolj odzivajo.

Na olimpijske limanice so se že ujeli sponzorji ljubljanskega večera solinga - Kremar Yachting Autocommerce, Casino Portorož, Petrol, Marmoterm, Marina Izola, G-trade, Slovenica, Rona Kei, Slowatch, Vina Koper, Big Bang, Droga Portorož, Ventura optika in Espero.
Da bi se izognili nesporazumom, zavajanju javnosti in sponzorjev, bi Olimpijski komite Slovenije zagotovo moral narediti red tudi na tem področju in javno ožigosati tiste, ki se sami določajo za udeležence OI.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA