nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Kot pesnikove, tako tudi Chopinove Balade pred svojega interpreta postavljajo temeljno zahtevo po vživljanju v njihovo subtilno niansirano paleto emocionalnih vsebin, ki se v skladbi vedno znova zgoščajo okoli dveh kontrastnih glasbenih domislekov, temeljnih zidakov dramatike t.i. Chopinovega simfonizma. To najosnovnejše interpretacijsko izhodišče skladateljevih Balad pa se je pod Sgourosovimi prsti v ponedeljek žal prelevilo v pianistov rokohitrski ekshibicionizem na eni (coda druge Balade je tako bolj kot na tragično potonitev srednjeveškega mesta v litvanskem jezeru Switez spominjala na glasbeno spremljavo filmskih burlesk iz dvajsetih let) in brezidejni izvajalski pozitivizem na drugi strani (dolgočasnosti uvodnega Andantina iste Balade ni mogla razgibati niti pianistova precej bachovsko zastavljena polifonizacija glasbene teksture).
Drugi del koncerta je kljub še zdaleč ne prostodušno šaljivemu značaju štirih Chopinovih Scherzov
pianistu vendarle ponudil z njegovim izvajalskim kredom manj konfliktno glasbo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani