nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Andrej Bele je posebej poudaril, da so lani prodali 9,1 milijona litrov Donata Mg, ki je nosilna blagovna znamka na Slovenskem, pri čemer si še naprej prizadevajo, da bi odločneje povečali prodajo na trgih nekdanje Jugoslavije pa tudi zahodne in vzhodne Evrope, kjer jim konkurirajo z vodami, ki se po vsebnosti magnezija nikakor ne morejo primerjati z vodo iz rogaških vrelcev. Zato pospešujejo obveščanje potrošnikov o zdravilnih učinkih donata, predvsem pa se ne zanašajo na stereotipno razumevanje, da koristi predvsem starejšim. Zdaj se bodo bolj potrudili, da pridobijo kupce mlajše generacije, saj medicinske ugotovitve, ki jih potrjuje ministrstvo za zdravje, kažejo koristnost donata Mg pri rekreativnih dejavnostih, ki se doma in v tujini vse bolj širijo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani