nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Podpirajo teme o celovitosti hipostaze (kak Rorty bi bil tu skeptičen, saj je menil, da »tam zadaj« ni ničesar in da danes ne moremo več govoriti o »celoti« izkušanja sebe) ter skupnost vzpostavljajo tam, kjer so »mrtvi - radikalno odsotni, nebivajoči - pravzaprav živi« (str. 106). Na podlagi vseh omenjenih izhodišč se Kocijančič v eseju o hermenevtiki spopade z delom Čas, ki ostaja Giorgia Agambena, ki mu očita zdrs v sekularno branje Sv. Pavla, še pomembneje pa je, da Kocijančič zavrača šibko revolucionarno politiko, ki je zadaj: ta je zanj zgolj arbitrarno uničenje v službi destrukcije biopolitike, ne da bi se nekaj obenem tudi moralo nadomestiti (žal prepogost pojav v sodobni (post)revolucionarni misli). Čas, ki smo mi sami, ni zgodovinski čas, je Kocijančičev očitek Agambenu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA