nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Murdochove besede kažejo, da se bo začel odnos tradicionalne medijske industrije do svetovnega spleta vse bolj zaostrovati, medijska podjetja pa bodo morala zaradi pritiskov gospodarske krize in velikega upada oglaševalskih prihodkov opustiti kar nekaj internetnih poslovnih strategij. Ker je spletni oglaševalski kolač rasel počasneje od pričakovanj in so se cene oglasnega prostora prej nižale kot dvigovale, prihodki od spletnega oglaševanja niso mogli pokriti izgub, ki so jih medijska podjetja utrpela zaradi zmanjševanja tiskanih naklad in upada klasičnega oglaševanja. Prevelika pričakovanja so najbolj prizadela plačljive časopise, ki so upali, da bodo s svojimi brezplačnimi spletnimi vsebinami pritegnili dovolj obiskovalcev, a so ugotovili, da jim niti milijonski obiski ne prinašajo oglaševalskih prihodkov, s katerimi bi lahko preživeli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA