nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Simobil je pred štirimi leti že prejel laskavi naslov, med dobitniki nagrade oglaševalec leta pa so bili v preteklosti tudi Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003 in 2006), Proconi (blagovna znaka Pogrej in pojej) ter Engrotuš. Za oglaševalsko osebnost leta je bila izbrana Milena Štular, ki je kariero v marketingu začela kot direktorica marketinga v Kolinski, nato direktorica Bestfoods Adria in Unilever Slovenija, pozneje pa se je vrnila v Drogo Kolinsko kot članica uprave, danes pa je glavna izvršna direktorica skupine Droga Kolinska. Oglaševalska osebnost je nagrada, ki jo navadno vsako leto upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja in je bil nesporno napredek za slovensko oglaševalsko stroko, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem obdobju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA