nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Zato moraš imeti čim večjo, podrobnejšo in zato neizogibno intimnejšo zbirko informacij.
Uspeh na trgu v ultimativnem boju s konkurenco je prvobitno merilo uspeha v sodobni svobodnotržni družbi, kar je Sergeju in Larryju uspelo s produktom, ki informacije s svetovnega spleta zajema kot gigantska ribiška mreža, medtem ko so rezultati ali ulov predstavljeni na podlagi modela, ki zadetke razvršča po znatno bolj organskem kriteriju medsebojne povezanosti posameznih spletnih strani.
Ne zlato, ne nafta, ne plin in ne kovčki z rdečimi gumbi za izstrelitev jedrskega orožja, ampak informacija in predvsem moč nad njeno razpoložljivostjo oziroma dostopnostjo je osrednja lastnost velesile ali supersile v enaindvajsetem stoletju, kar Google hote ali nehote nedvomno je.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani