nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Na tak način vse glavne televizije poročajo tudi o tako resnih rečeh, kakor so na primer letošnje predsedniške volitve, nedavna študija pa je pokazala, da so med strankarskim predvolilnim bojem televizijski gledalci z malih ekranov izvedeli vse, tudi najbolj »poglobljene« podrobnosti o nastopih in obnašanju kandidatov, le o njihovih programih skoraj nič.

Pravzaprav to niti ne preseneča, saj »novinarska« zvrst, ki so ji Američani našli posrečeno ime »infotainment« (skovanka iz besed informacija in zabava), že dolgo časa prevladuje v televizijskem etru, voditelji pa s svojim - dobesedno - kričanjem poskušajo pritegniti občinstvo, ki ima v rokah edino, a močno orožje: daljinca, s katerim deska med stotinami programov.
Za oddaljeni pogled nedomorodca je bolj začudujoče to, kako je kljub obilici televizijskih postaj, ki tekmujejo med sabo v prodajanju števila gledalcev svojim oglaševalcem, ponudba informacij zelo skromna in kako se na vseh kanalih pojavljajo ene in iste, včasih nadvse banalne zgodbe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA