nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Na tak način vse glavne televizije poročajo tudi o tako resnih rečeh, kakor so na primer letošnje predsedniške volitve, nedavna študija pa je pokazala, da so med strankarskim predvolilnim bojem televizijski gledalci z malih ekranov izvedeli vse, tudi najbolj »poglobljene« podrobnosti o nastopih in obnašanju kandidatov, le o njihovih programih skoraj nič.
Pravzaprav to niti ne preseneča, saj »novinarska« zvrst, ki so ji Američani našli posrečeno ime »infotainment« (skovanka iz besed informacija in zabava), že dolgo časa prevladuje v televizijskem etru, voditelji pa s svojim - dobesedno - kričanjem poskušajo pritegniti občinstvo, ki ima v rokah edino, a močno orožje: daljinca, s katerim deska med stotinami programov. Za oddaljeni pogled nedomorodca je bolj začudujoče to, kako je kljub obilici televizijskih postaj, ki tekmujejo med sabo v prodajanju števila gledalcev svojim oglaševalcem, ponudba informacij zelo skromna in kako se na vseh
kanalih pojavljajo ene in iste, včasih nadvse banalne zgodbe.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani