nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Spoprijeli pa so se tudi s temami, kot so ustvarjanje nove vrednosti za kupca, inventivni pristopi v tržnem komuniciranju in dodajanje vrednosti z znamko. V pogovoru z direktorji, ki ga je vodil Peter Frankl (Finance), pa so se Samo Kupljen (Bauhaus), Sandi Češko (Studio Moderna), Maria Anselmi (Bisnode) in Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator) pogovarjali o tem, kaj šteje v očeh kupca.

V večernem delu so podelili še nagrado marketinškemu direktorju leta, za katero so se potegovali direktorji trženja Simobila, Telekoma Slovenije in Elana, in nagrado za marketinški up leta, ki sta jo letos prejela Dušan Vrban za magistrsko delo z naslovom Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj in Maja Hosta za diplomsko delo z naslovom Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA