nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Pri oblikovanju in tipografiji knjige je vidno prodiranje kičaste komercialne kulture, značilne za ameriški in evropski knjižni trg. Petorazredni založniki z živobarvnimi naslovnicami in srebrno-zlatimi naslovi privabljajo kupca, potrošnika blaga, ki ga bolj kot umetniški svet romanov pritegujejo odmevna literarna "kvazidejstva" v zvezi s knjigami in škandali ter zaslužki njihovih avtorjev, o katerih se razpisujejo tračarski tabloidi. Ta dela zadovoljujejo potrebe polbralcev, ki po »zaužitju« mečejo knjige v koš kot posvaljkan časopis. Današnji slovenski založniki takih delc prevzemajo tudi njihovo izvirno oblikovno podobo, od oblikovanja strani do naslovnice, kar širi literarno potrošništvo med novodobnimi oživljenimi malomeščani tudi pri nas.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA