nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ker so bili na BBC-ju prepričani, da se morajo kot javni servis kar najhitreje odzivati na spremenjene navade gledalcev, so od začetka devetdesetih let pospešeno razvijali nove digitalne kanale, internetno ponudbo in lokalne vsebine. Ta BBC-jeva agresivna širitev je vse bolj motila komercialne tekmece (predvsem Ruperta Murdocha, lastnika komercialne televizije Sky, časnika Times in tabloida Sun, pa tudi vse druge britanske časopise, ker je BBC močna konkurenca njihovim spletnim izdajam), ki so zagrizeno lobirali za omejitev uporabe denarja iz televizijskega prispevka za razvoj internetnih in zabavnih vsebin. Trdili so namreč, da BBC-jev internetni imperij, ki so ga s televizijskim prispevkom izdatno financirali britanski državljani, pomeni resno motnjo na trgu in zmanjšuje prihodke »nesubvencioniranih« medijskih podjetij, ki morajo denar za svoj obstoj vsak dan znova zaslužiti na zasičenem medijskem trgu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA