nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
»Glavna sezona je šele pred vrati, zato je treba počakati, kaj bo prineslo poletje,« nam je dejala Dvorščakova.
Povečano število obiskovalcev v Postojnski jami, turizem, pripisujejo ugodni konjunkturi na ciljnih trgih - končno tudi na nemškem, intenzivnim marketinškim aktivnostim (lani so se udeležili predstavitve na 34 sejmih, borzah in workshopih v tujini), povečanim promocijskim dejavnostim v podporo letalskim linijam na novih trgih (Finska Finnair in Belgija Wizzair). »Wizzair je lani v Slovenijo pripeljal 24.000 potnikov, od tega jih je bilo v Postojni najmanj deset odstotkov,« je pojasnila Ksenija Dvorščak ter dodala: »Tu sta še povečano število prihodov čezoceank v lukah Reka, Koper, Trst in Benetke ter dejstvo, da je Hrvaška med najbolj popularnimi destinacijami, in to povpraševanje se pozna tudi pri nas.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani