nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Oblikovanje uspešnega in konkurenčnega mesta pa je proces, ki se začne z ugotovitvijo, kje se po doseženem razvoju mesto nahaja, in nadaljuje z odgovori na vprašanja, kaj namerava doseči, s katero hitrostjo, kako in s katerimi partnerstvi.
Celjski župan Bojan Šrot je prav dobremu partnerstvu, v tem primeru političnemu, med občinsko upravo in mestnimi svetniki pripisal ključno vlogo v zgodbi »najhitreje rastočega mesta v Sloveniji« ter oblikovanju »blagovne znamke Celje«. Poudaril je, da je mesto pred osmimi leti, ko je prvič postal župan, najprej opredelilo največje (ekološke in druge) težave, potem pa jih je z dobro zastavljeno naložbo v čistilno napravo, gradnjo regijskega centra za ravnanje z odpadki ter odprtjem športnih in drugih objektov postopoma tudi urejalo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani