nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Od daleč se je vsem, ustvarjalcem in konzumentom tega časopisa, zdelo, da so pretresi zadnjih let (spremembe na vseh ravneh, od lastniške do upravne in uredniške) zadeli v samo bistvo časopisa, v njegovo naklado, doseg in poslovni izid; odhodi nekaterih kadrov, krepitev konkurence in njihove nove izdaje pa so ta vtis krepili.

Številke, s katerimi vsa podjetja končajo leto, so stvari postavile drugače: podjetje Delo med šestimi dnevniki z dvema produktoma ohranja večinski, 56-odstotni tržni delež; v celotnem letu 2006 je branost (doseg) narasla zgolj Novicam in Delu (in Financam), najbolj neposredni konkurenci (Dnevnik in Večer) pa upadel; zadnja revizija prodanih naklad kaže, da je v tretjem četrtletju 2006 najmanj upadla časopisoma Dela; Delova spletna stran je z velikim naskokom zmagala pri uradnem merjenju obiskanosti (čeprav je še pred poltretjim letom začela z ničle; delo.si je danes daleč prvi spletni medij za uporabnike, ki si želijo najširše politične in medijske razprave); naši novi produkti, kot gospodarska priloga Delo FT, imajo med bralci nepričakovano dober odziv; in tudi poslovni izid podjetja bo, kot kažejo tekoči zneski, kar nekaj nad tistim izpred leta dni.


Konkurence ne bomo ocenjevali, številke, ki izhajajo iz vseh zgoraj omenjenih meritev, pa jih postavljajo v težak položaj, ker morajo ob padajočih številkah upravičiti še velikanska vlaganja v nove produkte in kadre.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA