nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Pred dvema dnevoma se je na televizijski mreži CNN International Europe zadnjikrat odvrtel oglas slovenskega turizma Slovenia. A Diversity to Discover, skorajda sočasno oziroma včeraj pa je ljubljansko podjetje za tržne raziskave Gfk Gral-Iteo končalo telefonsko anketiranje, s katerim je po naročilu Slovenske turistične organizacije (STO) preverjalo učinkovitost oglaševanja na CNN v Italiji, Nemčiji, Franciji in Veliki Britaniji. Anketarji so s po dva tisoč vprašalniki v vsaki od teh držav mesec dni preverjali učinkovitost obeh oglasnih nizov, spomladanskega in jesenskega: od 8. maja do vključno 21. maja ter od 22. maja do vključno 18. junija ter od 18. septembra do začetka tega tedna.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA