nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

»Biti moraš dovolj velik ali pa moraš imeti specifičen izdelek,« je bil jasen Fonda, ki je s tem načel tudi kočevsko idejo o geografski zaščiti kočevske divjačine. »Kras nima interesa za množično proizvodnjo, tako da je edina pametna možnost blagovna znamka, torej divjačina,« je menil Vizjak, prepričan, da bi to bil napredek za Kočevsko, saj ne bi izvažali surovine, ampak izdelek z dodano vrednostjo.

Fonda je še opozoril, da občine po Sloveniji tesneje sodelujejo z gospodarstvom, saj je na primer občina Piran pomagala Krasu z nepovratnimi sredstvi: »Preprosto so vedeli, da morajo nekaj narediti, da se ne bo v njihovi občini razvijal samo turizem, in so naredili vse, da ostanemo pri njih,« je dejal Fonda.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA