nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Seveda je v ozadju posel in denar, ki se ga pač mnogo več obrača ob žogi, kjer nenehoma spodbujevana zainteresiranost množic le še pospešuje korelacijsko spiralno rast zaslužkov in potreb. Žal tudi vse skromnejša zavest o tem, da mediji (zlasti nacionalni oz. nacionalnega pomena) niso dolžni le streči povprečnemu okusu večine, ampak tudi prispevati svoj delež (ob izobraževalnem sistemu, kulturnih in znanstvenih ustanovah, interesnih organizacijah civilne družbe) k nevsiljivemu, prijaznemu in kolikor mogoče privlačnemu seznanjanju množic s prejšnjimi in najnovejšimi ustvarjalnimi tokovi v znanosti, umetnosti in kulturi.

Prijaznejše in privlačnejše oblike, s katerimi so v zadnjem primeru športna uredništva naših medijev skušala povečati priljubljenost že tako ali tako domenvno najpopularnejše postranske dejavnosti (in s tem neposredno okrepiti svojo konkurenčnost na oglaševalskem trgu), bi zaradi vsega zapisanega veljalo tudi v kulturnih ustanovah in kulturnih uredništvih naših medijev sprejeti kot izziv za aktualen razmislek o vlogi in mestu kulture in umetnosti v medijih ter o nujnem iskanju novih, prijaznejših in privlačnejših načinov njunega predstavljanja, razlaganja in vrednotenja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA