nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Ena najopaznejših posebnosti Jovanovićevega Hamleta (v izvrstni, sveži in mogočno razigrani interpretaciji Dragana Mićanovića) pa je, da se v odločilnem finalnem dvoboju z Laertom tragični junak odreče ubijanju, izreče za spravo, pomiritev ter se s tem (seveda brez upa zmage nad uničujočimi duhovi preteklosti) zavzame za prekinitev podedovane neskončne verige zločinov in enako krvavih maščevanj.
V četrtek smo v Mali drami doživeli še srhljivo aktualno dramo sodobnega srbskega dramatika Uglješe Šajtinca Huddersfield v režiji gostje iz VB Alex Chisholm, ki se z nekaj replikami po naključju celo navezuje na Hamleta, v celoti pa v grobem in neposrednem jeziku in slogu sodobne dramatike »u fris« spregovori o porazni usodi tridesetletnikov v današnji srbski »palanki«. Vrata, ki jih zapiti oče (Josif Tatić) na začetku dogajanja demonstrativno sname s stranišča, tako da je protagonistom odvzeta še zadnja možnost umika v zasebnost, nepopustljivo
odstrejo pogled na notranje životarjenje kreatur, ki so na pragu Kristusovih let brezupno potopljene v odvisnosti od alkohola, mamil, psihotičnih zdravil, opojev spolnosti, verske blaznosti in potrošništva.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani