nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Mladi kreativki, ki potujeta na festival v Cannes, sta Urša Klajder in Saša Primožič, najboljši televizijski oglas po izboru občinstva pa je Največje slovensko mesto Agencije 41.

Žirija v sestavi Zoran Gabrijan, predsednik žirije, Igor Arih, direktor in kreativni direktor agencije Arih, Gal Erbežnik, kreativni direktor agencije Publicis, Ana Ivandič, kreativna direktorica Formitasa BBDO, Vesna Koselj, kreativna direktorica agencije Luna TBWA, Boštjan Napotnik, kreativni direktor Reaktorja, Stojan Pelko, direktor in kreativni direktor Korpusa, Jana Sedej, kreativna direktorica Votana Leo Burnett, in Vera Stanković, kreativna direktorica Mayer McCanna je podelila tudi 15 zlatih in 23 srebrnih nagrad.


Gabrijan je bil z delom žirije zelo zadovoljen saj, kot je dejal, »le redko človek vidi, da bi se ljudje tako zelo trudili priti do dobrega rezultata, kot so se člani letošnje žirije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA