nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Med plakati z Jenkovim podpisom prevladujejo tisti, ki vabijo na gledališke predstave - te bi uvrstil v t. i. kategorijo kulturnih plakatov, mednje pa sodijo še plakatna povabila v kino in na razstave. Druga večja skupina so t. i. družbeno angažirani plakati, Jenko je takih oblikoval kar nekaj: med drugim v osemdesetih letih za samoprispevek za celjsko bolnišnico, v novem tisočletju pa lepak ob svetovnem dnevu varčevanja s tematiko ohranjanja ogroženih živalskih in rastlinskih vrst, ter pred nedavnim še plakat, ki se poigrava z zloveščo besedo »tsunami«, vendar opozarja na smrtonosni val porabništva in materializma. Ja, je družbeno angažiran, a ne toliko, da bi bil v katero koli stvar vpet do zagretosti, religioznosti, na nekatere stvari je treba opozarjati, »saj imamo velike težave, in še večje bodo, če jih ne bomo začeli pravočasno reševati«, razlaga Jenko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA