nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Na tehnološke in družbene potenciale novih medijev pri pridobivanju novih (mladih) volivcev sta resneje opozorila šele Joe Trippi, vizionarski volilni strateg ameriškega demokratskega predsedniškega kandidata Howarda Deana (svoje izkušnje je Trippi opisal v knjigi The Revolution Will Not Be Televised: Democracy, the Internet, and the Overthrow of Everything), in Oh Yeon Ho, ustanovitelj južnokorejskega spletnega časopisa Ohmynews. Iz Deana, kandidata s 432 znanimi privrženci in slabimi 100.000 dolarji v žepu, je Trippi zgolj s pomočjo interneta ustvaril presenetljivega političnega favorita, ki ga je na vrhuncu kampanje podpiralo skoraj 640.000 ljudi in je zbral več denarja kot kateri koli kandidat demokratske stranke, Ho pa je s svojim časopisom nagovoril populacijo, ki jo je ustvarila več kot 70-odstotna penetracija širokopasovnega interneta. Presenetljiva politična zagnanost mladih Korejcev na straneh Ohmynews (v približno desetih urah je stran obiskalo 720.000 Korejcev, ki so kot »državljani-novinarji« pokrivali volilno kampanjo), je na predsedniških volitvah leta 2002 medijsko zasenčila tradicionalne konservativne časopise in televizijske postaje ter odločilno pripomogla k izvolitvi reformističnega kandidata Roh Moo Hyuna.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA