nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Prikrito oglaševanje bi preprečevala obvestila na začetku oddaje, ki bi potrošnike opozorila na prikazani izdelek v oddaji, poleg tega pa naj bi nova pravila odpravila pravno negotovost, zagotovila dodatno financiranje za evropske produkcije in tako povečala konkurenčnost evropskega sektorja avdiovizualnih vsebin.

Pred meseci se je zaradi že takrat napovedanih novih možnosti oglasilo Evropsko združenje časopisnih hiš (ENPA) in opozorilo, da so izdajatelji časopisov v Evropi pod čedalje večjim pritiskom oglaševalcev, naj opustijo strogo ločevanje med oglaševanjem in siceršnjimi novinarskimi besedili.
Po njihovem mnenju bo sprejetje takšnega besedila pripeljalo do podobnega manipuliranja, kakršno lahko spremljamo v ZDA, zato bi bilo treba državam članicam dopustiti dodatne omejitve promocijskega prikazovanja izdelkov na televiziji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA