nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:
»Etičnega porabnika šele začenjamo razumeti. Po mojem mnenju po tem ključu izbira le manjšina ljudi,« meni Thomas Busuttil, vodja oddelka za družbeno odgovornost pri družbi PPR, ki pod svojo streho združuje blagovne znamke Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney in Balenciaga. Busuttil je eden redkih med predstavniki luksuzne modne industrije, ki odkrito razglablja, kakšni vzgibi porabnika privedejo do tega, da izdelek položi v svojo nakupovalno košarico. Ali se za nakup obleke odločimo, ker smo v njej videti dobro - ali ker smo s tem naredili dobro delo in podprli proizvajalce, ki so jo denimo izdelali iz organsko pridelanega bombaža, sešili v delovnih zadrugah v državah v razvoju, kjer gre del dobička tudi krajevnim skupnostim?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani