nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Je vizualno agresiven, oblikovalsko privlačen in brez poznavanja ozadja popolnoma nerazumljiv. Poseben presežek pri komunikaciji z obiskovalci, ki ni daleč od strategij mobilnih operaterjev, pa je, navsezadnje, še popustniška kombinatorika pri nakupu vstopnic. Vsako zadnjo soboto v mesecu obiskovalce čakajo Happy days, na višku dopustov med 15. julijem in 15. avgustom Pasji dnevi, tu je paket Trojka, v okviru katerega plača le en sam, preostala dva sta zastojnkarja (a le na dneve, ki vsebujejo število tri), omislili so si abonma za dva (spet plača eden, a le ob nakupu katalogov), 10-odstotni popust pa čaka tiste, ki bodo zvedavemu biljeterju pomahali z eno izmed vstopnic Festivala Ljubljana.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA