nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



Od medijev nasploh javna RTV še posebej odgovarja celotni javnosti: tudi tistim delom družbe, ki niso vpeti v strankarsko politiko ali pa na primer v gospodarstvo, kjer bi lahko na medije vplivali prek oglasov.

»Osnovni problem je, da smo se ljudje zlasti na televizijo navadili kot na medij, ki je vedno navzoč in ki deluje na skorajda samoumeven način, ter da lahko skoraj zastonj 'konzumiramo' vsebine, ki jih ponuja,« razmišlja dr. Jože Vogrinc, docent za sociologijo kulture na filozofski fakulteti v Ljubljani.


»Pri tem zanemarjamo, da se je polje tega, o čemer mediji govorijo, zelo zožilo, in da s tem, ko se prepuščamo predvsem komercialnim medijem, prevzemamo vlogo blaga, ki ga mediji ponujajo oglaševalcem.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA