nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:



Vehementno sporočilo sploh ne dopušča, da bi se učitelji in stroke avtonomno odločali o teh vprašanjih - in to je slabo, saj so edino oni tisti, ki lahko konkretno presodijo, katera dejstva je treba poznati in kako se naučiti, da si učenec pri določenem predmetu pridobi kakovostno znanje.

Kaj učiteljem, staršem in učencem sporoča pismo (govor), ki sicer ne pravi neposredno, da je učenje na pamet odveč, marveč da ga je preveč - in isto sporočilo potem še večkrat ponovi (»vse, kar se naučimo na pamet, pa ne razumemo, tudi hitro pozabimo«, pri »dobesednem učenju vrste podatkov« (...) »napor ni kronan z zadovoljstvom«, itd.)?
Posredno, vendar nedvoumno sporoča prav to: kolikor je učenja na pamet, je odveč, ker ga je še preveč!



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA