nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

»Dobili smo potrditev, da je bila sprememba, ki nam jo je uspelo izpeljati v zadnjem letu, dobra, pravzaprav nujna. Če bi blagovno znamko spremenili in zamenjali že pred dvema letoma, bi bili danes z obema nogama že trdno v skupnem evropskem prostoru, tako pa si moramo svoje mesto v njem še izbojevati,« pravi direktor prodaje Mišo Miljković. Kamniška Eta se je namreč na sejmu predstavila z novo blagovno znamko Natureta in s popolnoma novo celostno podobo (drugačna velikost in oblika kozarcev, barva etiket, povsem nova embalaža za izdelke iz tako imenovanega mediteranskega programa).

»Gre za vrhunske delikatese, za izdelke v manjših kozarcih, ki pomenijo tudi višji cenovni razred in nove smernice v prehranjevalnih navadah, kakršne poznajo v Evropi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA