nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



Podobno se v zadnjem času dogaja z divx formatom pri filmih, ki grozi, da bo začel uničevati tako kinematografski kot domači tržni segment prodajanja filmov; proti temu se filmska industrija skuša boriti na različne načine. Zato je uspeh prodaje DVD-ja ob reviji Mladina dokaz, da cenovna občutljivost slovenskih kupcev tudi pri digitalnih medijih povzroči, da si pri vnaprej določeni in ugodni ceni v veliko večjem številu, kot je običajno, želijo prilastiti proizvod, čeprav je ta morda na voljo še precej ceneje (a z kar nekaj več dela, seveda) samo nekaj klikov z miško stran v kibersvetu. Osnovna dilema pri vprašanju potencialnega uspeha prodaje filmskih DVD-jev poleg revije je bila ravno v tem, koliko sploh je morebitnih novih kupcev (torej tistih, ki si posameznega naslova že niso kupili ob premierni izdaji), ki so za posedovanje originalnega filma na DVD-ju zaradi relativno enostavne možnosti piratiziranja pripravljeni sploh kaj plačati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA