nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Dobiček nastane kot razlika med prihodki in stroški, prodaja oglaševalskega prostora pa spada v kategorijo prihodkov. Celotni mesečni plan prihodkov od oglaševanja v programih RTV Slovenija je bil, na primer, že v mesecu januarju 2004 presežen za okoli 35 odstotkov.

Trditev avtorja prispevka, da »s tem se RTVS zavestno odpoveduje zanesljivemu delu dohodka v korist hipotetične možnosti, na katero pa zavod ne bo imel nobenega vpliva več«, ko piše o tem, »da poskuša vodstvo zavoda in marketinga večji del dohodka, ki ga RTVS dobiva od neposrednih naročnikov prek službe za trženje, preusmeriti na omenjena posrednika (op. p. Media Pool in Media Publikum)«, kaže na premalo analitično oceno aktualnega stanja na oglaševalskem trgu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA