nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Mesec januar je sicer eden od oglaševalsko šibkejših mesecev, v katerih se občasno zgodi tudi to, da so nekateri oglasni bloki manj zasedeni. Kljub temu je bil plan prihodkov od oglaševanja na TV Slovenija v januarju 2004, ki naj bi bil po navedbah novinarja nerealen, presežen za dobrih 42 odstotkov, celotni plan prihodkov od oglaševanja v programih RTV Slovenija v mesecu januarju 2004 pa za okoli 35 odstotkov, kar že na prvi pogled jasno pokaže na pozitivne rezultate sprejetih ukrepov.

Trditev, da »januarja, denimo, najpomembnejše oglaševalske pogodbe še niso bile podpisane«, bralca lahko navede k sklepu, da vodstvo za trženje in odnose z javnostjo slabo dela.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA