nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
V praksi se žal pokaže, da tudi v strokovnih krogih ni vsem čisto jasno, kaj početi z njo ali, če smo konkretnejši, predvsem česa z njo ne smemo početi. Osnovno sporočilo tega prispevka bodi opozorilo, da z EOM ne moremo primerjati hrušk in jabolk (zlasti kreditov različne ročnosti, pa tudi s primerljivostjo kreditov različnih velikost so lahko resne težave), da bi ugotovili, kaj je še »užitno« in kdaj je bila meja prekoračena.
Pohvale za uvedbo EOM v slovensko prakso zaslužijo na eni strani potrošniške organizacije in Urad za varstvo potrošnikov, ki so sprožili pravno formaliziran prenos evropske prakse v naš prostor, na drugi pa Združenje bank Slovenije s svojimi članicami, ki je samoiniciativno že pred tem začelo pripravljati ustrezne programske rešitve in pripadajoča organizacijska »pravila igre«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani