nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Režiser in scenograf je enodejanki povezal v celoto s slokim in »katalizatorsko« zadržanim protagonistom Rafaelom Vončino v nosilni vlogi (avtobiografsko izpovednega) disidentskega dramatika Ferdinanda Vaněka ter z dvema različicama stiliziranega prizorišča, katerega skupna sestavina je navpično spuščena kovinska mreža, ki deli »notranje« ospredje (v Avdienci zanemarjeno, s pivskimi zaboji, steklenicami in vrči »nastlano« pisarno zapitega pivovarniškega »mojstra« Sladarja; v Protestu meščansko eleganten delovni salon s knjižnico Vaněkovega povzpetniško prilagodljivega pisateljskega kolega Staněka) od »zunanjega« ozadja (v Avdienci z zanemarjeno fasado pivovarniškega skladišča in Protestu z urejenim vrtom s cvetočo magnolijo sredi bleščečega belega peska pred visokim zidom). V Avdienci zaznamujejo socialni ambient neskončne količine piva, ki jih popije in izloča nesrečni »nadzornik« Sladar ter poskuša s proletarsko pijačo omehčati Vaněkovo
načelnost. V Protestu imajo podobno vlogo izbrani kozarci dragocenega francoskega konjaka, s katerimi čez mero blaži oprezni Staněk svojo slabo vest ter poskuša pridobiti na svojo stran »profesionalnega« avtorja javnih protestov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani