nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Režiser Eduard Miler (tudi avtor izbora glasbe) je s svojo stalno dramaturško sodelavko Žanino Mirčevsko našel poln stik z avtorjem in izkoristil minimalistično dramsko predlogo za tehtno nadaljevanje svojega odrskega opusa, usmerjenega v temnejše plasti zgodovine in civilizacije, tokrat zlasti v intimne temine sodobnega slehernika. Za srhljivo in mnogopomensko razpoloženje uprizoritve je ključna monumentalna scenografija Marka Japlja, ki je obdal razsežno prizorišče s temnimi »marmornimi« zasloni, v središče postavil krožen plitev bazen s temno vodo, okoli njega pa šesterokotno pokopališko stezo, posuto z ostrim belim kamenjem. Režiser je imenitno izkoristil vizualne (vključno z osvetlitvami Francija Rampreta) in zvočne razsežnosti prizorišča ter s slovesno-žalno kostumografijo Tatjane Meštrović podčrtal posameznikovo ujetost v večni krog iskanja, beganja, nezadoščenosti in minljivosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani