nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Še bolj konkretno: več kakor 30.000 dosedanjih lastnikov nalepke si z nalepko na nabiralniku ni dobilo pravice, da nekaterih tiskovin - medijev - ne bodo več dobivali.
Pri zakonodajalcu, ki v kratkem predvideva spremembo (tega precej zastarelega) zakona o poštnih storitvah, je bil zato že vložen predlog za spremembo: uporabniki poštnih storitev lahko prepovejo vročitev nenaslovljenih (za besedo nenaslovljenih je bila v predlogu sprememb dodana vejica) oglaševalskih, marketinških in drugih reklamnih sporočil v svoj predalčnik tako, da nanj pritrdijo nalepko, ki jo izda agencija. K temu členu je bilo dodatno predlagano še to: nenaslovljena sporočila so tista, pri katerih uporabnik poštnih storitev z izdajateljem ni na kakršen koli način sklenil dogovora o prejemanju tega sporočila.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani