nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Seiko je izgubil tržni delež, kakršnega je imel 70., ko je kvarčna tehnologija ogrozila obstanek tradicionalne švicarske industrije ročnih ur.

Medtem je švicarski Swatch utrdil nemajhen del švicarske proizvodnje in v boju s cenejšim vzhodnoazijskim kvarčnim tekmecem udaril nazaj, v prvi vrsti z istoimensko znamko Swatch, ki je postala simbol nove generacije in njena najljubša znamka ročnih ur. »Swatch so moje najbolj prodajane ure in prinašajo 60-odstotni dobiček, čeprav so razmeroma poceni,« je za Delo povedal lastnik ene večjih prodajaln ur vseh cenovnih razredov v središču Dunaja.


Korporacija Seiko je v preteklem poslovnem letu dosegla skupni promet 1,9 milijarde ameriških dolarjev, od tega skoraj polovico (približno 900 milijonov USD) s prodajo ročnih ur.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA