nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Vse firme, ki se ukvarjajo z omreženjem, predvsem tiste, ki vzdržujejo oskrbovalna omrežja (električni tok, telefon, vodo, plin, železniške in avtocestne družbe itn.), je zajela zlatokopska mrzlica in vsi si hočejo zagotoviti svoj delež multimedijske potice. Vsepovsod po svetu se med seboj bojujejo isti konkurenti, ogromne firme, ki so postale nove obvladovalke sveta: AT&T, vodilni na svetu v telefoniji, duo MCI (drugo največje telefonsko omrežje v ZDA) in BT (prej British Telecom), Sprint (tretji največji operater medomrežnih telefonskih pogovorov v ZDA), Cable&Wireless (ki nadzoruje predvsem hongkonški Telecom), Bell Atlantic, Nynex, US-West, TCI (najpomembnejši ponudnik kabelske televizije), NTT (največja japonska telefonska družba), Disney (ki je kupil oddajniško mrežo ABC), Time Warner (lastnik CNN), News Corp., IBM, Microsoft (vodilni na trgu programske opreme), Netscape, Intel itn.« Vsemu nadrejena logika te mutacije kapitalizma pa ni iskanje
zaveznikov, temveč prevzem firm, zato da bi si na trgu permanentnih in nepredvidljivih tehnoloških pospeškov ter presenetljivih uspehov pri uporabnikih (denimo medmrežni bum) zagotovil znanje tistih, ki so se na tem trgu že uveljavili.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani