nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Managerji v trgovinah so v nenehnem stiku s kupci in informacije o njihovih željah pošiljajo v A Coruño, sedež matične korporacije Inditex; tam skupina oblikovalcev presodi, ali je ideja dovolj privlačna, nato naredijo vzorce, skenirajo designe in jih pošljejo v računalnike v delavnici; računalniško izrežejo kroje, ki jih potem šivajo v različnih delavnicah in jih čimhitreje pošljejo na trg. Revolucija tovrstnih modnih verig je tako gotovo tudi v izjemni odzivnosti, ne le na modne trende, ampak na želje in potrebe kupcev, saj hkrati spremljajo statistiko o prodaji izdelkov v Zarinih trgovinah v realnem času - natančno vedo, kje se dobro prodajajo mini krila, kje škornji in kje tvidasta krila..; in v dveh tednih spravijo izdelek iz glav oblikovalcev na prodajne police.
Zanimivo je tudi, da fast fashion verige ne kopirajo samo modnih oblačil, ampak tudi preostali vizualni know-how, ki so si ga ustvarile tradicionalne dizajnerske hiše.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani