nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Po ocenah partnerjev bi lahko s skupnimi močmi število turistov, ki prihajajo v Slovenijo z letali, povečevali za pet do deset tisoč na leto. Da ponudba ne bi bila - distribucija in prodaja bosta potekali prek katalogov in interneta, na ravni potovalne industrije pa bosta vanjo vključeni poslovni mreži Kompasa in Adrie z več kot 60 poslovnimi enotami v 21 evropskih državah, ZDA, Kanadi in na Japonskem - le censko privlačna, bodo partnerji ponudili še vrsto drugih ugodnosti, ki naj bi pritegnile tudi zahtevnejše goste: atraktivne fly & drive programe, popuste pri wellness programih in smučarskih vozovnicah, žetone za igralnice, ugoden najem jadrnic, prevoz prtljage brez doplačila.
V pridobivanje tujih letalskih turistov - predvsem prek nizkocenovnega letalskega prevoznika, bodisi Ryanaira bodisi Easyjeta - je usmerjen tudi sredi letošnjega julija ustanovljeni konzorcij Triglav, ki je nastal na pobudo Aerodroma Ljubljana, v njem pa so še Sava,
Istrabenz, Krka Zdravilišča in Zavod za turizem Ljubljana.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani