nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Vodilni proizvajalci raznih izdelkov, od žit do avtomobilov in gospodinjskih aparatov, zato v razvojnih oddelkih v zadnjem času zaposlujejo tudi ljudi, ki se spoznajo na zvoke - nekateri jih imenujejo zvokovni oblikovalci, drugi psihoakustiki, vsi pa se strinjajo, da bo zvokovna podoba izdelka v prihodnosti igrala prav tako pomembno vlogo kot njegov videz.
Vsakdanjik povprečnega Zemljana je prepreden z mnogimi zvoki, a večina ljudi jih, ker so jim njihova ušesa nenehno izpostavljena, zavestno ne zaznava več (na površje zavesti zvočne zaznave priplavajo takrat, kadar gre za izrazito zoprne in moteče zvoke). A kljub (navidezni) neopaznosti in nevsiljivosti imajo zvoki pomembno vlogo: lahko nas pomirijo, očarajo, ganejo, predvsem pa nas napeljejo k temu, da na široko odpremo denarnico, kar je z oglaševalskega vidika najuporabnejše odkritje in priznane blagovne znamke se trudijo izoblikovati čim bolj všečno zvokovno podobo izdelkov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani