nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Nedopustno pa je, da taka priporočila pripravljajo novinarji in če mediji bralcev, poslušalcev in gledalcev ne opozorijo, da gre za oglasna sporočila, ne glede na to, ali so plačana, kompenzirana ali pa je razlog za njihovo objavo kakšen drugačen dogovor.

NČR v zvezi s tem opozarja na določila kodeksa slovenskih novinarjev v poglavju konflikti interesov, ki govorijo o nedopustnosti prikritega oglaševanja in o novinarjevi obveznosti in odgovornosti, da se izogiba situacijam, v katerih bi lahko nastal konflikt oglaševalskih in novinarskih interesov.
Dosledno upoštevanje teh členov kodeksa torej pomeni, da novinarji kot avtorji ali kako drugače ne smejo sodelovati pri nastajanju oglasnih, propagandnih in tako imenovanih svetovalnih sporočil in rubrik.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA