nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
»Celotno moje delo, od prvega solo performansa, prvega pisanja, prve risbe, vsebuje fizično zavedanje telesa,« pravi Jan Fabre, štiriinštiridesetletni flamski gledališki in operni režiser, koreograf, scenograf, vizualni umetnik, ki je v zadnjih petindvajsetih letih zaznamoval različne zvrsti umetnosti.
Svojo prvo akcijo, Money Performans, v kateri se je odnosa med umetniškim delom in trgom lotil z zažigom bankovcev, je izvedel leta 1979 v Antwerpnu, na mednarodni oder pa je stopil leta 1982 s predstavo This is a Theatre One Should Have Awaited and Expected in zlasti dve leti kasneje s predstavo Moč gledališke norosti, ki je bila leta 1984 premierno uprizorjena na otvoritvi beneškega bienala in je istega leta gostovala tudi v Cankarjevem domu.
Njegova dela imajo močno konceptualno izhodišče, ki vključuje raziskave časovnih in prostorskih dimenzij ter psihične, duhovne in erotične dimenzije človeškega telesa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani