nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Ugotovimo lahko, da je pri obeh na delu kanček moralizma. Če Rifkin tako rekoč loči med dobro in slabo znanostjo, med tisto, ki privoli v svoj teritorij kot v izbiro procedur, globoko pogojenih z ekonomsko in potrošniško realnostjo, in tisto, ki se maskira z avro kreativnosti ter z njo mehča kruto ekonomsko/politično realnost, pa mora Thacker zaradi subverzivnega in opozicijskega razumevanja umetnosti ločevati med dobro in slabo umetnostjo: med tisto, ki deluje tako, da subverzivno premeša procedure in teritorije delovanja, in tisto, ki se samo preoblači v hi-tech, a s tem ne počne nič drugega, kot da mehča njegovo spektakularnost in jo dela domačo.
Problem se kaže v dejstvu, da je razmerje med umetnostjo in biotehnologijo v tej diskusiji neprestano razgrnjeno skozi detektiranje vprašanja, »kdo se v koga preoblači«, skozi sopostavljanje dveh teritorijev, namesto da bi se razprla sama procedura preoblačenja, ki je že nekaj časa
podrejena isti ekonomski/politični logiki in zliva te teritorije enega v drugega.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani