nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Zakaj bi sicer farmacevtska podjetja vztrajala na neposredni propagandi, v okviru katere njihovi predstavniki osebno obiskujejo zdravnike? Čemu si v dobi informacijske tehnologije, ko je mogoče preko interneta kupiti in prodati prav vse, ter v času, ko je v obtoku vrsta strokovnih farmacevtskih publikacij in je na to temo organizirana vrsta strokovnih srečanj, delati še dodatne stroške s plačevanjem visoko kvalificiranih trgovskih potnikov? Če odštejemo zanemarljiv delež zdravil, ki jih je mogoče res treba predstaviti neposredno, so odgovori jasni: ker na internet ni mogoče zapisati, da bo zdravnik, ki bo v mesecu dni predpisal nad sto milijonov tolarjev skupne vrednosti določenega zdravila, potoval za dva tedna na Sejšele, ker se preko interneta ni mogoče pogajati o višini materialne nagrade in ker preko interneta zdravnikom ni mogoče puščati občutnih količin zdravila za »brezplačno testiranje«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA