nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Zakaj bi sicer farmacevtska podjetja vztrajala na neposredni propagandi, v okviru katere njihovi predstavniki osebno obiskujejo zdravnike? Čemu si v dobi informacijske tehnologije, ko je mogoče preko interneta kupiti in prodati prav vse, ter v času, ko je v obtoku vrsta strokovnih farmacevtskih publikacij in je na to temo organizirana vrsta strokovnih srečanj, delati še dodatne stroške s plačevanjem visoko kvalificiranih trgovskih potnikov? Če odštejemo zanemarljiv delež zdravil, ki jih je mogoče res treba predstaviti neposredno, so odgovori jasni: ker na internet ni mogoče zapisati, da bo zdravnik, ki bo v mesecu dni predpisal nad sto milijonov tolarjev skupne vrednosti določenega zdravila, potoval za dva tedna na Sejšele, ker se preko interneta ni mogoče pogajati o višini materialne nagrade in ker preko interneta zdravnikom ni mogoče puščati občutnih količin zdravila za »brezplačno testiranje«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani