nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Japonski »art« režiserji praviloma nastopajo kot kronisti, svoje poslanstvo vidijo v reevaluaciji preteklih dogodkov; nekateri na osebni ravni (Kavase: nemogoča ljubezen), drugi na družbeni (Koreeda: žrtve zastrupitve s sarinom), tretji v odnosu do kulturne dediščine (Aojama: hommage japonskemu piscu; Nobuhiro Suva: rimejk Resnaisove Hirošime mon amour), vedno pa z distinktivnim pečatom, ki ga skrbno gojijo od prvih filmov dalje.
Na drugi strani so posebneži, ki bi si zaslužili posebno retrospektivo; ker so tako odbiti in ker so tako produktivni. Takaši Miike (čigar Obiskovalca Q, sijajno variacijo na Pasolinijevo Teoremo, bo Slovenska kinoteka skupaj s še tremi Japonci - ti so najboljši - vrtela konec meseca v neuradnem »podaljšku« Liffa), je lani denimo posnel sedem filmov; še tri gangsterske eksote, en muzikal, komedijo in en tako krvav film, da bi še Petru Jacksonu postalo slabo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani