nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



»Koliko ur vsak dan na televiziji predvajajo reklame, a le za koga?« se sprašuje Lu Zhoulai, avtor nove knjige Ekonomija revnih in bogatih. Na podeželju na deset družin skorajda ni ene, ki bi si lahko kupila televizor, pralni stroj ali drage pijače iz reklamnih spotov, pa tudi v mestih je veliko več tistih, ki te reklame gledajo, kakor bi gledali dokumentarni film, v smislu, da ti izdelki zgolj obstajajo na trgu, a za nekoga drugega - z globljim žepom.

Čeprav je generalni sekretar CK Jiang Zemin v referatu na kongresu obljubil enakomernejši razvoj, do sredine stoletja pa tudi uveljavitev xiaokang - »srednje blaginje« za vso družbo, pelje vse, kar se dogaja na kongresu, v nasprotno smer od enakopravnosti: kapitalisti stopajo v komunistično partijo, državna podjetja, v katerih je še vedno zaposlenih največ delavcev in uradno veljajo za stebre gospodarstva, pa ponujajo v prodajo tujcem v upanju, da bo cenena delovna sila privabila tuji kapital.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA