nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
V prid razvoju, pospeševanju in prepoznavnosti slovenskega turizma se je doslej zvrstilo že nekaj na posebno vsebino ali na določen segment turistov naravnanih let in tako naj bi bilo tudi v prihodnje. Spomnimo na slogan imejmo se fajn, ki je usmerjal turistično dogajanje leta 1996, na leto kulture v slovenskem turizmu v letu 1997, ko je bila poudarjena simbioza med kulturo in turizmom, ali na leto športa v turizmu v letu 1998, s katerim je Slovenija opozarjala potencialno turistično javnost, da je država aktivnega oddiha. Sledili sta dvakrat po dve leti, prvi posvečeni kulinariki in vinu v turizmu (1999 in 2000), ko se je Slovenija predstavila kot država dobrot, in drugi dve posvečeni naravnim vrednotam, kulturni dediščini in turizmu (2001 in 2002), s katerima je opozorila na številne naravne in kulturne danosti in hkrati potrkala na ekološko zavest.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani