nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Ti pritiski imajo za posledico táko oblikovanje medijskih vsebin, da: 1. je skladno z interesi oglaševalcev (ne pa občinstev), 2. zagotavlja čimvečje naklade, poslušanost in gledanost ter s tem profit (ne glede na družbene funkcije in odgovornost medijev) ter 3. »dobavlja« soglasje javnosti za korporacijske odločitve, ki so dejansko na škodo večine državljanov (kar je pomembna naloga t. i. »spin doktorjev« v komuniciranju z javnostmi). Ne gre se zato čuditi, da je novinarstvo (ne le v ZDA) bolj kot Bushev poziv k patriotski solidarnosti pretresla afera z Los Angeles Timesom, v kateri so prišle na dan vse bolezni sodobnega novinarstva. Los Angeles Times je oktobra 1999 »posvetil« (torej prodal) 116 strani nedeljske priloge otvoritvi novega športnega centra, katerega glavni lastnik je Staples, največji proizvajalec pisarniške opreme.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA