nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
V tem je morda razlog, da na razvitem Zahodu, kjer naj bi tisk igral vlogo nadzornika politične oblasti, v oblastnem nadzorovanju medijev ne vidijo nevarnosti, dokler ni neposredno povezano z ekonomskimi interesi, kot npr. v primeru Berlusconija, ki je v eni osebi združil neizmerno gospodarsko, medijsko in politično moč in se zdaj lotil še sodne oblasti.
Za obstoj javnosti je nevarnost podreditve medijev komercialnim interesom videti hujša od prve: prihaja iz sveta velikih gospodarskih korporacij, ki si hočejo v prizadevanjih za čimvečji profit kot učinkovito sredstvo podrediti množične medije. Ti pritiski imajo za posledico táko oblikovanje medijskih vsebin, da: 1. je skladno z interesi oglaševalcev (ne pa občinstev), 2. zagotavlja čimvečje naklade, poslušanost in gledanost ter s tem profit (ne glede na družbene funkcije in odgovornost medijev) ter 3. »dobavlja« soglasje javnosti za korporacijske odločitve, ki so dejansko na škodo večine
državljanov (kar je pomembna naloga t. i. »spin doktorjev« v komuniciranju z javnostmi).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani